Obsługa klienta

Testowy hosting Magento 2

Proces zamówienia hostingu odbywa się przez stronę internetową Mage24.pl. Aby zamówić usługe należy założyć konto klienta pod adresem:

https://www.mage24.pl/customer/account/create/

lub zalogować się jeśli już takie konto mamy:

https://www.mage24.pl/customer/account/login/

Nastepnie trzeba przejść na stronę usługi:

https://www.mage24.pl/sklep-magento-2/

i dodać ją do koszyka. Po dodaniu do koszyka należy kliknąć na ikonę koszyka w nagłówku i przejść na stronę zamówienia. Tam należy wypełnić dane adresowe klienta, jeśli nie zostały wczesniej podane i klniknąć guzik Złóż zamówienie. Już po kilku minutach powinni Państwo otrzymać na adres e-mail Wasze dane do nowo utworzonego sklepu Magento.

Pierwszy miesiąc jego użytkowania jest bezpłatny, jeśli klient będzie chciał przedłużyć działanie serwisu będzie musiał wejść do panelu klienta wybrać okres przedłużenia i opłacić usługę.

Jeśli klient nie będzie zadowolony z dostarczonej usługi zawsze może ją wyłączyć w panelu klienta w zakładce Moje usługi.

Moduły i usługi dodatkowe

Nie ma możliwości zakupu tych usług za pomocą sklepu internetowego Mage24.pl, wszystkie zamówienia realizowane są po potwierdzeniu mailowym lub telefonicznym.

Wysyłka modułów realizowana jest po wcześniejszym zaakceptowaniu przez klienta funkcjonalności, które zostały przetestowane na naszych testowych serwerach.

Zwroty modułów i usług będą realizowane tylko w momencie gdy dana funkcjonalność będzie działać inaczej na serwerze klienta, niż na testowym serwerze.

Wysyłka realizowana jest dopiero po opłaceniu faktury wygenerowanej dla klienta przez naszą firmę. Moduły wysyłamy w spakowane w wiadomości e-mail lub instalujemy na serwerze klienta, jeśli wykupił taką usługę.

Copyright © 2010-2018 by mage24.pl powered by Magento 2. Aby zapewnić najwyższą jakość usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookie przeglądarki internetowej.